Malumunuz daha önceki bir yazımda olimpiyatlar için Pyeongchang'a gitmek istediğimi söyledim. Belki benimle aynı fikirde olanlar vardır diye kendim için de yaptığım bir araştırmayı sizinle de paylaşmak istedim. Öncelikle olimpiyatları izlemek, açılış kapanış törenlerinde bulunmak ve müsabakalara yerinde tanık olmak istiyorsanız bilet almak durumundasınız. Açılış, kapanış törenleri ve her bir müsabaka için ayrı bilet talebi yapılacakmış. Bu konuyu da epey bir araştırdım. Önce bir ön talepte bulunmanız gerekiyormuş. Pyeongchang 2018'in  biletlerine sahip olmak için Türkiye'deki firma olarak Setur görevlendirilmiş. Bilet almak isteyenler için ön talepleri 25 Mayıs 2016 tarihinde bitmiş malesef. Peki ne yapacağız o zaman diyenleriniz olursa kendilerine bir mail atmayı düşünüyorum. Cevap geldiğinde bu konuyu güncellerim. Ama ben kendim atayım içim rahat etsin derseniz pc2018@setur.com.tr adresine atabilirsiniz veya (0312) 457 47 20 numarasını arayarak bilgi isteyebilirsiniz. 



Hadi Kore'ye gittik diyelim. Havaalanına da vardık. Nasıl gidicez peki oralara sorusu gelecektir elbette ki. Bir kaç ihtimal var oraya gidebilmek için. İlk olarak tren yolu... Şu an oraya en yakın istasyon Wonju olsa da Pyeongchang'ın hemen bitişiğindeki ilçe olan Gangneung'a kadar uzanacak ray hattının yapım çalışmaları devam etmektedir. Olimpiyatlara kadar biteceği planlanıyor. Bana göre en makul ulaşım aracı bu olacaktır. 1 saat gibi kısa bir zamanda yolculuğun tamamlanacağı düşünülüyor. 




İkinci yol ise uçakla... İncheon Havaalanı'ndan Pyeongchang'a en yakın havaalanı olan Yangyang Havaalanı'a gelebilirsiniz. Başka havaalanlarından ya da şehirlerden nasıl gideriz peki derseniz Seoul Gimpo Havaalanından, Busan Gimhae Uluslararası Havaalanından ve bir de yanılmıyorsam Gwangju Havaalanı'ndan da buraya ulaşabilirsiniz. Ya da Jeju adasında nefis bir tatilin ardından Korean Air ile Wonju Havaalanı'na gelebilirsiniz. Buradan daha yakın olduğu söyleniyor. Havaalanlarına vardığınızda ise işiniz daha kolay olacaktır. Çünkü olimpiyat şehrine giden otobüs hatları mevcut. Ki olimpiyat zamanını ve o kadar insanın şehre akın edeceğini düşünürseniz bu hatların arttırılıp çeşitlendirileceği de aşikardır.

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

 
Cadı Kazanı © 2013. All Rights Reserved.
Top