Ben aslında futbolun f'si ile bile ilgilenmeyen bir bireyim. Hatta sık sık futbolun bu ülkede yasaklanması gerektiğini bile dile getirdiğim olmuştur. Küçüklükten beri Galatasaray'a sempati duyarım ve severim orası ayrı. E azıcık holigan zamanlarım bile olmuştur zaman zaman. Ama uzun süredir futbolu hayatımdan çıkardım. Ama FC Seoul'a özel bir ilgim olduğu ve bir kere bile olsa bir maçlarına gitmek istediğimi inkar edemem. 


FC Seoul nerden çıktı o zaman yahu diyeceksiniz tahmin ediyorum ki. Şenol Güneş ile tanımıştım FC Seoul'u ben tam anlamıyla. 2002 Dünya Kupası'ndan sonra Şenol Güneş'i takımlarına transfer ettiler. 2009 yılına kadar da orada kalmıştır. Hiç şampiyonluk alamasa da taraftar onu bağrına basmıştır ve kendilerinden biri olarak görmüştür. Kore'de futbol Türkiye'deki kadar çok taraftara sahip değildir. Futbol severlerin büyük bir kısmı da yabancı takımları desteklemektedir. Kore'de daha ziyade beyzbol maçları bir piknik havasında izlenir.


O zamanlar Şenol hocanın tercümanlığını yapan Enes Kaya'dan bazı anıları dinlemek isterseniz çevirisini yapmıştım çok önceden. Buyrun efenim!



0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

 
Cadı Kazanı © 2013. All Rights Reserved.
Top