Kış Olimpiyatlarının tanıtımı için seçilen kişiler arasında sporcular, fotoğrafçılar, müzisyenler, dansçılar ve oyuncular yer alıyor. Ama bizim en çok tanıdığımız gözbebeklerimiz bu iki isim olduğundan ben bu iki isimle anlatmak istedim. Yoksa sporcular Lee Sang Hwa, Jung Seung Hwan, Ryu Hyun Jin, Lee Sung Hoon, Park Seung Hi, Mo Tae Bum, Lindsey Vonn, Lee Kyou Hyuk, Choo Shin Soo, benim çok sevdiğim fotoğrafçı Cho Sei Hun, balerin Kang Sue Jin, Sejong Solistleri Orkestrası, Lee Oe Su, Kwon Pyeong Ha gibi isimler de bu büyük etkinliğin tanıtımına kendilerini adamışlardır.


Kim Yuna'nın elçiliği 2014 yılında verilmişti. Hatta ondan önce 2011 yılında ev sahibi şehir olarak seçildiğinde bile salonda yer alıyordu kendisi. O coşkuyu yaşamış biri olarak en başından beri destek veriyor bu olimpiyatların tanıtımına. Olimpiyatların resmi sitesinde her elçi bir kaç kelime etmişler bu etkinlik için. Sizler için çevirmek istedim.

Kim Yuna'nın kendi sözlerinden...
"Pyeongchang'ın olimpiyatların ev sahibi şehri olarak anons edildiği anı hatırlıyorum. Pyeongchang Olimpiyatlarının başarısı adına, olimpiyatlara dikkat çekmek için sıkı çalışacağım ve etkinliği tanıtacağım. Eski bir buz patencisi olarak, ellerinden gelenin en iyisini yapabilecek sporcular için bir ortam yaratmaya çalışacağım."



2015 yılında da Lee Min Ho elçilik şerefine nail oluyor. Hallyunun tüm dünyada tanınmasını sağlayan isimlerden biri olduğu için aslında kaçınılmaz bir ünvandı bence. Ama resmileştirerek de Kış Olimpiyatlarının büyük reklamı yapıldı.

Lee Min Ho'nun kendi sözlerinden...
"Hadi bütün tutkumuzu ve enerjimizi Pyeongchang 2018'e başarılı bir ev sahipliği yapmak için birleştirelim! Daha fazla insanın beraber kutlama yapabilmesi için oyunların uluslararası düzeyde tanıtımı için elimden gelenin en iyisini yapacağım."

(Not:Çeviriler bana aittir. İzinsiz kullanmayınız!)

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

 
Cadı Kazanı © 2013. All Rights Reserved.
Top