Bir hayırlı olsununuzu alırım canlar. Facebook sayfamdan duyurusunu yapmıştım hatırlayanlarınız olur. Kore Turizm Organizasyonu İstanbul Ofisi gönüllüler arıyordu. Kış olimpiyatlarını sizlere elimizden geldiğince anlatmak istiyoruz. Olur ya belki 2018'de Kore'ye düşer yolunuz da bu olimpiyatlara kendiniz tanık olursunuz. :)

22 Eylül yani dün gönüllüler için bir yemek organize edildi. Tahmin edersiniz ki Kore yemeği. ^^ Japchae, Bulgogi, Dokbokki derken meşhur Kore BBQ ile devam etti gece. Misyonumuz, vizyonumuz şeklinde kısa konuşmalardan sonra bu Kore'ye gönül vermiş insanlarla tanışmak kaynaşmak çok keyifliydi. Gezimanya ekibi bir canlı yayın gerçekleştirdi o yemekten, izlemek isteyenler benim sayfamdan izleyebilirler, paylaştım. ( Korelinin Cadı Kazanı ) Bir de birkaç tane fotoğraf çektim alelacele çok da iyi çıkmamışlar şimdi baktım da, ama sizlere onları da göstermek isterim panpalar. (2018 Pyeongchang Kış Olimpiyatları Wow Supporters! )

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

 
Cadı Kazanı © 2013. All Rights Reserved.
Top