Yıl 2012... Vayyy 4 yıl olmuş yahu. K-Pop camiasında en ennn biasım olan kişi olan Nichkhun aşkımın yere göğe sığmadığı zamanlar. O zamanlar bir fotoğraf görmüştüm. Fotoğrafçı Seihon Cho'nun bir fotoğraf serisi vardı. Sanıyorum ki bir yardım kuruluşu için ünlüleri minnak bebişlerle beraber çekiyordu. Bir çok ünlüyü çekerken 2PM de yer almıştı bu fotoğraf serisi arasında. Ama Nichkhun'un tek çekildiği fotoğraf telefon ekranında, masa üstünde her türlü mekanın ana öğesiydi.


Daha sonra tisho.com isimli bir siteye denk geldim. Sipariş üzerine istediğiniz tişörtü tasarlayabiliyor hatta istediğiniz görselle de süsleyebiliyordunuz. 11 Temmuzda karar verip tasarlayıp sipariş ettim bir hafta sonra da elime ulaşmıştı. Fotoğrafı anladık da bacım arkadaki kanatlar ne ayak diyebilirsiniz. Belki biliyorsunuzdur, Nichkhun'un lakaplarından biri de Angel Khun. Benim en sevdiğim de bu lakaptır. Dizaynımı da bu kanatlarla taçlandırayım dedim ben de. Bir iki yıldır hiç giymesem de, köşede bir yerde dursa da zamanında heveslerimin odağı olmuştu kendisi. :)



Bu arada sitenin reklamını yapıyor gibi oluyorum. Ama kuruş para aldıysam nolsun. Daha sonraları bir arkadaşım için bir kupa da tasarlamıştım. Güzel bir site bir göz atın derim. :)

1 yorum Blogger 1 Facebook

  1. nickhun running man'e en çok gelmiş konuk olmasa ben hiç tanımazdım sanırım ^^ yani 2pm'deki adını bilmediğim çocuk olurdu. running man sayesinde daha iyi tanıdım ama kabul ediyorum ki çok güler yüzlü ve tatlı bi adam^^

    YanıtlaSil

 
Cadı Kazanı © 2013. All Rights Reserved.
Top