Bu konuya bu sıralar kafayı takmış bulunuyorum. Aslında biliyorum hepsi ticari amaçlar için oluşturulmuş metalar, lakin onlara yükledikleri değerler sonunda diziyi izledikten sonra bizim de değerlerimiz haline geliyor. Bu eşyalardan özellikle kolyeler benim çok ilgimi cezbediyor. Ben de Koreye giden bir arkadaşıma bir liste hazırladım bunlardan hangilerini buluyorsan al dedim. Bu liste genellikle kolyelerden oluşuyor. O listeye şöyle bir bakarken aklıma geldi madem listesini çıkardım neden yazmıyorum ben bunları. Tek konuda toplamak yerine bir kaç konuya bölmek istedim. Hani olur ya belki sonra daha fazlası aklıma gelir diye...

1) Boys Over Flowers Kolyesi

O efsane dizideki Go Jun Pyo'nun Geum Jan Di'ye verdiği kolyeye herkes imrenmiştir eminim ki. Dışını bir yıldızın sardığı bir ay kolyesiydi. Tabi ki bu özel kolye de malum çiftimizi temsil ediyordu.

___

2) You Are Beautiful Kolyesi

Dizide Tae Kyeong'un ben senin tek yıldızınım diyerekten Minam'a, daha doğrusu Min Yeo'ya verdiği yine yıldız tasarımlı kolye vardı. Bu da kaçınılmaz olarak bizim de hayallerimizi süsleyen bir kolye haline geldi.

___
3) Dream High 1-2 Kolyesi

Ben serinin ikincisini izlemedim. Lakin takının birincisiyle aynı önemi taşıdığını bilmekteyim. En başarılı öğrenciye verilen K kolyesini çok fazla anlatmama gerek yoktur diye düşünüyorum.


4) 49 Days Kolyesi

O kızcağızın üç damla yaş toplayacam diye 20 bölüm nasıl didindiğini görüp görüp fenalıklar geçirdiniz biliyorum. O kadar çabadan sonra üç damlanın içerisinde belirdiği kolyenin de sizin için değeri epey bir arttı doğal olarak.

5) Master's Sun Kolyesi

Ben hayatımda hiç bir dizi takısını böylesine istediğimi hatırlamıyorum. Daha sonra bir internet sitesinden sipariş etmiştim, ama siparişlerim gelmedi. Böyle olunca daha bir istedim. Sahibinin güneşine verdiği güneş temsili kolyesi için hala bile yanıp tutuşmaktayım. :D


12 yorum Blogger 12 Facebook

  1. Dream high kolyesini ben de bir zamanlar aramıştım! Ama bulamadım :(
    İstersen bazı kolyeler Born pretty'de var göz atabilirsin, yalnız yukarıdakiler var mı emin değilim.SBET10 koduyla da % 10 indirim alabilirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi Kore'deki arkadaşımı bekliyorum, eğer ki istediklerimi bulamazsa bu sitenin yardımı olabilir. Teşekkürler kod için ayrıca. :)))

      Sil
  2. tae yang'ın kolyesinden bende var :) yanlış hatırlamıyorsam 1V1Y.com'dan almıştım, Welch Steel di markası.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kolyeler arasında en sevdiği o benim... Güle güle kullan! :D

      Sil
    2. teşekkür ederim :) kolyeye bakıyorum denk gelirsem yazarım buraya :)

      Sil
  3. bende aşırı istiyorum şu Master's sun kolyesinden çok zarif ve şık umarım bende yakın zamanda alırım...Bu arada eğer şuana kadar eline geçmişse güle güle kullan ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hala satın alabileceğim uygun bir yer bulamadım ben de malesef. :)

      Sil
    2. merhaba ben bu kolyeyi çok istiyordum.bir gün bakırköyde gezerken bir gumuşçüde rastladım.benim aldığım çelikti. rengi gold hiç yoktan iyidir diyerek aldım.gercekten çok delicesine istiyordum ve buldum. Hevesimide aldım. İstersen sana gönderebilirim: )))

      Sil
    3. merhaba sinem.yazdım ama,gelmedi sanırım.Bende,muster sun kolyesi var. delicesine istiyordum.birgün gezerken denk geldim: ))) yalnız,benim aldığım çelik ve rengi gold. istersen sana verebilirim

      Sil
  4. Ben boys over flowers kolyesini ve dream high kolyesini satın almak istiyorumda kapıda ödeme yapıyor musunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanlış anladınız galiba. Ben satış yapmıyorum, sadece yazısını yazdım. :/

      Sil
  5. Boys over flowers jan-di nin kolyesi ni nereden satın ala bilirim

    YanıtlaSil

 
Cadı Kazanı © 2013. All Rights Reserved.
Top