Ahhh nasıl özledim blog yazmayı bilemezsiniz. Bilgisayarımın bozuk olması münasebetiyle uzun bir zamandır yazamadım. Şimdi tamir oldu mu demeyin hala gelmedi. Ama abimden bilgisayarını ödünç aldığım ufacık bir anda hemen koştum bir post atayım bari de unutulmayayım derdine düştüm.
Evet kaşla göz arası kısa ne yazabilirim derken uzun zamandır aklımda olan bu projeyi başlatıyorum. Proje dediğime bakmayın bildiğin Top 10 şarkı listesi. Sadece K-Pop şarkılarına has olacak bu listeleri her ay yapmayı düşünüyorum. Ama yanlış anlamayın yeni çıkış yapmış ya da o ay popüler olan şarkıları içermeyecek bu liste. O ay benim en çok dinlediğim, en hoşuma giden ya da mutlaka size de tavsiye etmeliyim dediğim şarkıları içerecek. Ama sıralama karışık aslına bakarsanız, hangisini daha çok sevdiğimi bilemedim. Dedim hepsi benim bebeklerim neden ayırayım. Evet favori şarkılarımdan oluşan Kpop Listesi için startı veriyorum. Artık her ay böyle sevdiğim şarkılardan oluşan bir liste hazırlayacağım! ^^



1) Hong Jin Young - Boogie Man
Belki bilirsiniz ben bu kadına hayranım, hatta facebooktaki dünya çapındaki en çok üyeye sahip fan sayfasının ilk ve tek adminiyim. Aslında iki adet daha müzik videosu mevcut ama ben sonuncuyu seçmek istedim. Bazılarınız kendisini son günlerde We Got Married programından tanıyabilirsiniz belki.

2) 2PM - Heartbeat
Evet ben bir Hottest'ım! Tüm psikolojik sorunları olanlar önce hastalığını kabul etmeli değil mi. Doğrudur. Ben tartışmasız fanatik bir Hottest'im. Antisi çok olan gruplardan biri olması nedeniyle de bu durum beni zaman zaman ruh hastası yapabiliyor. Ancak yapacak bir şey yok. Heartbeat ise en sevdiğim şarkılarıdır. Music Bank İstanbul'da onlardan bu şarkıyı dinlemenin hayalini kaç kez kurdum ben bile bilmiyorum. Ama kısmet gelmediler. :/ Bir kaç kere arkadaşlarla buluştuğumuzda bu müzik videonun koreografisinin parodisini çektiğimiz de vardır. Ehi! :)

3) MBLAQ - It's War
2PM'i anladık başka kimleri seversin derseniz. Hiç düşünmeden cevabım MBLAQ olur. Benim hayal konser takımım arasındalardır bu şekerler. Ve çok şükür ki Music Bank'te canlı kanlı gördük, dinledik. Amma velakin ben bu gruptan bir tek bu şarkıyı duymak istiyordum. Onlar ise bu şarkı hariç hepsini söylediler neredeyse. Neyse kısmet, gün doğmadan neler doğar. ;)

4) FT Island - Love Sick
Ahhh siz bilmezsiniz ben ilk Türk Primadonnalardanım. Abarttığımı düşüneneleriniz vardır biliyorum. Ama inanın bana benim K-Pop geçmişim 7-8 yılı buluyor. Yenileriniz belki bilmez, benim gruptaki favori üyem Oh Won Bin idi. Yani eski üye... O gruptan ayrılınca ben de ufaktan yeni arayışlar içine girmiştim. Hatta ve hatta bu geçmişim tam da bu şarkıyla başladı. Evet tam üstüne bastınız. Bu şarkı benim ilk dinlediğim Korece şarkıdır. Nasıl mı derseniz? Googlea Korece Şarkı diye yazıp, aratıp, elime ilk gelen şarkıyı indirmiştim. Ve şansıma bu şarkı çıkmıştı. :)




5) Ze:A - Spectacular
Aslında bir süredir sadece adını duyduğum, ama kısa diyebileceğim bir süredir merakımı çok çok cezbeden bir gruptur. Nichkhun'un ilişki haberinden sonra 2PM'den birazcık uzaklaşma kararı sonrasında da bana ilaç gibi gelen bir grup oldu. Sanırım MBLAQ'ten sonra 3. sevdiğim grup bile diyebilirim kendilerine. Neden bu şarkıları derseniz. Bu şarkı Romantic & Idol programında efsanevi aşıklar 4 Minute Nam Ji Hyun ve şirincik Hyung Shik'imizi bir çeşit birleştiren bir şarkı olmuştu. E benim de o zamandan beri müzik listemde yer almakta.

6) Beast - Shadow
İtiraf etmeliyim ki tüm üyelerini tanımama rağmen Music Bank'e dek hiç bir şarkılarını adam akıllı dinlemediğim bir gruptu. Aslına bakarsanız Music Bank öncesi her şarkısını dinledim. Ama hiç biri beni kendine bağlayamadı. Ve o gün gelip çattığında, gruplar çıkmazdan evvel seyirciyi ısındırmak için bazı şarkılar döndü sinevizyonda. E bu şarkı da yaklaşık 3-4 kez çalınca, o anın heyecanı ve neşesiyle de ezberleyiverdim hemencecik. O gün bugündür pek severim bu şarkıyı. Ve bu nedenledir ki bana Music Bank gününü en çok hissettiren ve hatırlatan bu şarkıdır.

7) Kara - Lupin
Her ne kadar ayrılsalar da, benim hala en sevdiğim kız grubudur aslına bakarsanız. Şimdiye kadar dilime dolanan tüm kız grubu şarkıları bu cicişlere aittir. İşte o şahane şarkılardan biridir bu şarkı da. K-Pop dünyasında SNSD ve Wonder Girls hükümdarlığı sürerken, kız grup kıtlığı yaşanırken, bu grup diğer kız grupların yolunu açmıştır benim fikrimce. Son günlerde çok nefret yorumları alıyorlar, çok üzülüyorum. :(

8) Ailee - I Will Show You
Benim için bazı tuhaf durumlar yaratıp, bu durumları hatırladığımda beni üzse de seviyorum bu şarkıyı. Aslında bu tuhaf durumları hatırlatıp bir taraftan da gaz verdiği için doping etkisi yaptığı da oluyor kimi zaman. Hadi kızım seninle daha neler başarıcaz biz oooo diye içten içe kendime telkinde bulunuyorum bu şarkıyla. İnanamadığım bir skandala karışsa da Music Bank'te Üsküdar'a Gider İken şarkısıyla hepimizin tüylerini diken diken etmesi münasebetiyle skandalını görmemiş gibi yaptım. En azından bunu hak ettiğini düşündüm.

9) Boyfriend - I Yah
Boyfriend grubunun daha önceki şarkılarını şöyle bir dinlediğimde bana hep çocuk şarkılarını anımsatıyor. Hatta bir doz da ergen sivilcesi tadı vardı şarkılarda. Ama bu şarkıyla sanki ergenliklerini tamamladılar ve gerçek bir erkek gibi K-Pop'a adım attılar. Hello Baby programında da İlayda Yılmaz'ın bu şarkıda dans ettiği kısım da şekerlikte sınır tanımıyor ayrıca.

10) Sistar 19 - Ma Boy
Evveeet! Geldik son şarkıya. Bu şarkı benim nadir ezberlediğim Korece şarkılardan biridir. Ayrıca Sistar grubundan en sevdiğim iki üyenin de alternatif bir grupta olması da keyfime keyif katmıştı benim. Otobüste mp3ten müzik dinlerken en çok bu şarkı çıktığında sevindiğimi fark ettim bir seferinde. Hatta iğrenç bir ses kalitesine sahip olduğum halde yürürken bazen sağıma soluma bakıp yalnız olduğuma kanaat getirdiğim zamanlarda şarkıyı coşarak söylediğim de olmuştur. ^^

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

 
Cadı Kazanı © 2013. All Rights Reserved.
Top