Blogum yeni alanlara adım atmaya başladı fark etmişsinizdir. Artık kendimi sınırlamamaya karar verdim. Aklıma gelebilecek her alanda yazılarla kaşınızda olacağım efenim. Elbette ki bu alanlar kendi yaşam tarzım gereği büyük oranda Asya ile ilgili olacaktır tahmin edersiniz ki. Şu sıralar çokça düşündüğüm bir konu var ki hala hala hala düşünüyorum. Video blog yapma fikri. Bu video blogu tek başıma yapmayacağıma karar verdim, ama kimle yapacağım tamamen belirsiz. Düşünün yani ben bile bilmiyorum. Neyse işte bu düşünceler aklımı kurcalarken kendi takip ettiğim video blogları sizlere anlatayım. Belli mi olur belki cesaret bulurum.
Bu konuda anlatacağım kızımız benim ilk takip ettiğim video blogdur. Öyle blog dediğime bakmayın youtube da 2 milyonu aşkın takipçisiyle ortalığı yıkıp geçmektedir. Ben o zamanlar hacı bu balıksırtı örgü nasıl yapılıyor ki acep diye merakla youtube da arayıp ve bu kızın videolarına rast gelmiştim. Balıksırtıydı, topuzdu, maşaydı derken saç modellerinden çıkamamıştım. Onun da akabinde nailartlar, makyaj önerileri, kıyafetler, takılar derken kaptırdım gittim. Ben inanıyorum ki bu videolar sizin için de çok yararlı olacaktır.
 Kızımız, İngiltere doğumlu bir Çinlidir. Bu nedenle İngilizcesi de fevkaladedir. Oldukça şeker, bir o kadar sempatik ve tahmin edemeyeceğiniz kadar esprili bir yapısı vardır. Kızımızın sahip olduğu aslında 3 adet video blog bulunmaktadır. Bubzbeauty isimli ilk blogunda bahsettiğim güzellik önerilerini anlatır. Bubbiosity isimli ikinci blogunda hayatın içindeki komik, gülünç olayları skeçlerle anlatır. Bubzvlogz isimli üçüncü blogunda ise özel hayatına dair daha kişisel videolarını paylaşmaktadır. Örneğin kızımız bu sene Ağustos ayının 11'inde evlenmiştir. Evlilik hazırlıkları, evlilik ve evlilik sonrasına dair ayrıntılardan tutun, köpeği, eşi ve arkadaşları da bu videolarda yer alır.
Sahip olduğu bu video blogların haricinde güzellik sıraları için resmi bir internet sitesi de vardır. Bu sitede onun hakkında her şeyi bulabilirsiniz. E tabi ki sosyal medyada çokça bilinen bu bloggerın facebook sayfası da vardır. Yaklaşık 50 bin beğeniye sahip bu sayfada bloglarında yayınladıklarının duyurusu yapılmaktadır. Ayrıca onaylanmış bir twitter hesabı da bulunmaktadır.
Şimdi anlattığım bütün sayfaların ve blogların linklerini verme zamanı! ^^

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

 
Cadı Kazanı © 2013. All Rights Reserved.
Top