Kısa bir aradan sonra yeni bir araştırma yazısıyla aranızdayım efenim. Yine uzun süredir aklımda olan bir yazıyı artık yetti gari diyerek ele aldım. Aslında size daha fazla örnek sunmak için geciktirdikçe geciktirdim. Ama ben bu üşengeçlikle daha da bulamam zaten deyip kolları sıvayıverdim.  Yalnız açığa çıkmış örneklerin olmaması bu gerçeği değiştirmez panpalar unutmayın. Başlığın ilginizi cezbettiğini düşünerek sizi daha da merakta bırakmadan anlatayım. 


Nedir bu aydıl avcıları, aydıl katilleri?

Aslında çok fazla kullanılmayan bir tabir ancak, benim anlatacağım bu duruma cuk oturduğu için başka tabir kullanmak istemedim. Koreli internet kullanıcılarının daha aşina oldukları bir sözdür bu. Durum şöyle ki, bazı güzel Koreli kızların sadece ünlülerle çıkma alışkanlığı diyebiliriz kısaca. Bu kızların genellikle ünlü ulzzang olduklarını duymuştum ama ne kadar doğru bilemiyorum. E güzellerse muhtemelen ulzzangdırlar da herhalde. İşte bu kızlar artık küçükken hortumla mı dövmüşler nasıl bir travma yaşadılar bilmiyorum ünlü olmayan Koreli yiğitleri kendilerine layık görmüyorlar. Bu benim açımdan açıkça bir ruhsal hastalık. Bu kızların işi terbiyesizlik boyutunda sürdürenler de var hatta. Aynı anda bir çok idolle çıkıp, o sıra hangi idol daha revaçtaysa onunla daha sık görüşenler falan. Bazı aydıl avcıları sevdiklerini bile söylemeden sadece idollerle takılıyor, bazıları aynı gruptan iki kişiyle görüşüyor, bazıları erkek arkadaşı gruptan çıktı ya da dizisi tutmadı diye ondan ayrılıyor. Bu kulaklar neler neler duydu...

Bir aydıl avcımız Super Junior Leeteuk'a denk gelmiş. Bu hikayeyi 2009 yılında Strong Heart programında anlatmıştı. Direk allkpop haberini şuraya da vereyim bari.



 SBS, Strong Heart programında 4 yıl önce bir kızı çok sevdiğini, ilk görüşte aşık olduğunu ve onunla daha çıkmaya başlamadan evlenmek istediğini bu yüzden grubu bırakmayı düşündüğünü söyledi. Kız onu aldatmasaymış bu dediklerini yapacakmış ama kız aynı anda başka birini seviyormuş.
Olayı söyle anlatıyor:

Kıza aşık olduktan sonra çok konuşmak istedim ama kendim direk gidip konuşamadım Shindong’a onunla iletişime geçmesini söyledim. “Ben Lee Teuk, senden çok hoşslanıyorum, sanırım sana aşık oldum. Umarım seninle bir araya gelip konuşabiliriz” dedim.

O da “Sen ünlü oldugun için kendimi baskı altında hissediyorum” demiş. Leeteuk da kızın kalbini kazanmak için, Suju’nun 250bin kiloluk iş arabasını alarak kızın hoşuna gidebilecek şarkılarla doldurduğu bir CD hazırlamış. “Arabayı parkta durdurdum ve ortamı yumuşatsın diye Kim Hye Rim’den DDD şarkısıını çaldım. Ortak müzik zevkimizin olduğunu söyledi. O zaman susamıştı ben de ona pet şişe aldım ve yakın bir restoranta girip Cola ile elma suyu ile doldurttum. Bana aşkımı hissettiğini ve müteşekkür olduğunu belirtti. Ama bana hiçbir zaman benden hoşlandığını söylemedi. Bu yüzden ben de ona ‘Seninle artık çıkmak istiyorum’ dedim ve kabul etti. Ama biz sadece haftada bir kere buluşuyorduk.

Bir gün beni arayıp “JungSu-si, sinemaya gitmek istiyorum’ dedi. En yoğun zamanımda olmasına rağmen onunla buluşmaya gittim. Gazeteciler tarafından yakalanma ihtimalim vardi ama umursamayarak onun elini tuttum ve sinemaya gittik. Onunla evlenmeyi o kadar çok istedim ki şöhret dünyasını bırakmaya hazırdım. İnsanlar beni görüp soruyordu ‘Bu Leeteuk mu?’ ama benim umurumda degildi. Sonra birden bire bu kadının (sevdiği kadının adını söylemeyip bu kadın diyor) telefonu çaldı ve arayan kişi 2. Seviye ünlü olan biri Chae Bol adında bir kişiydi. Ona telefonunu uzatıp, telefonda yazan adı görmemiş gibi yaptım. O da telefonu aldı uzaklaştı. Ben 250 tonluk aracı ödünç alıp gelmiştim, o çocuk ise lüks bir arabayla onu evinin önünde beklediğini söylemiş. 30 saniyeliğine o kadının yüzüne bakmaktan o kadar mutluydum ki ama o andan sonra tıpkı bir cehenneme dönüştü. O günden sonra beni aramadı ve hiç buluşmadık. 6 ay boyunca resmen çöktüm. Onu arayıp durdum ama hiç bir zaman açmadı.

Artık olayın etkisinden kurtulduğu için bunları sakin bir sekilde anlatan Leeteuk bu olayı anlattığı için rahatladığını, pismanlık duymadığını ama o zaman gerçekten bırakmak istediğini söyledi.

Eun Hyuk, “Abimin aşık olup bu kadar kırıldığını ilk defa gördüm.” dedi.



İkinci örneğimizde kızın hiçbir suçu yoktur uyarayım. Sadece aydıl avcılarının yaptıklarını hayal etmeniz açısından örnek vermek istedim. Sonra kızın günahını falan almayın. Mnet Scandal programı için iki idol bir kızla aynı gün çıkıyorlar falan. ZE:A grubundan Dongjun ve Junyoung örneğini ele almamın nedeni de haberi ilk gördüğüm zaman gerçek sanmam, sonradan durumun farkına varmıştım. Neyse işte bir kız düşünün ve aynı anda iki idolle aynı gün çıkıyor falan. Bunlar oluyor panpalar şaşırmayın!

Programı izlemek isterseniz!

Abi zaten bu açıdan bakarsak Kore'de doğarak şansınızın dibini yaşamışsınız, bir de ünlüden başkasıyla çıkmam diyorsunuz ha! Yok yaeğğğ! Hayır idoller de zavallım, saflıktan mı aşktan mı bilmem sineye çekiyorlar.
Çok belirgin örnekler bulamadım sizlere malesef. En azından aklınızda bir fikir bırakmak için bir kaç şey anlatmak istedim. Kanıtları buldukça eklerim ben yine de.


Son örneğimde de bu durumu eğlence sektörü için kullanan bir isim var. Nasıl yani dediniz dimi. İdol killer olmak onun komik olmak için kullandığı bir durum. Çoğunuzun tanıdığına eminim. Benim çok sevdiğim Gagwoman Jung Juri... Eğer bir programda Jung Juri varsa ben sorgusuz sualsiz izlerim. Katıldığı hiçbir program yoktur ki sıkıcı olsun. :) Derlediğim resimlere bakarsanız anlarsınız idol killer derken ne demek istediğimi. Eğer ki bilmeyenler varsa bir kaç video da eklemek isterim. Mutlaka ama mutlaka izleyin! 

 
 

4 yorum Blogger 4 Facebook

  1. Vaaa çok iyi bir yazı olmuş, pek beğendim ellerine sğalık öncelikle :)
    Bu olay çok üzücü ya, Teuki'ye çok üzüldüm, bir çabuk aşık olma potansiyeline sahip bir çocuk bu, aşk insanı :D
    Mezhebi mi geniş bu Korelilerin arkadaş bir kız iki erkek olayları falan çok sinir bozucu.
    Bu Ullzang kızlara sinir oluyorum zaten, aşırı makyajla fotoşopla o hale geliyor, programları bile var linkini veriyim
    http://www.youtube.com/watch?v=FlytoRs2b3Q
    Jung Juri'ye bende çok gülerim, bir videoda Taecyeon ile Heartbeat yapıyorlardı sonunda çocuğu iyice bir okşamıştı :D Ama işte bu da onun mesleği sektörde ayakta kalmaya çalışıyor :S Yalnız I Need A Boy'a koptum, izleyen idoller epey acı çektiler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler beğendiğin için... ^^
      Leeteuk'un aşk hikayesini duyduğumda benim de içim parçalanmıştı ya... :(
      Kore'de erkekler eziliyor bildiğin, kızların keyfi yerinde. :P
      Woaaaaaaaa izledim videoyu da kıza resmen evrim geçirtiyorlar. Kız aslında çok çirkin değil ama makyajla, photoshopla bambaşka biri yapıyorlar... -_-
      Jung Juri candır ya can! :D

      Sil
    2. Yazık var ya o kızların yerinde olmak istemem, çok üzücü birde bu şeklide tv ye çıkmak, güzelliğin her şeyden önemli olduğunu düşünüyorlar :(

      Sil
    3. Kore'de güzelsen bir adım öndesindir diyorlar, sanırım her şey bu yüzden... :/

      Sil

 
Cadı Kazanı © 2013. All Rights Reserved.
Top