Bay Mükemmeli Baştan Çıkarmak... Bu film canım sıkıldığı zamanlar açıp tekrar tekrar izlediğim filmler arasındadır. Yine açtım izledim ve bu sefer sizlere de anlatmak istedim. Filmde benim çok güldüğüm sahneler de var gereksiz bulduğum sahneler de. Ama bu film için sevgim biraz daha ağır basıyor açıkçası. Repliklerini çok sevdiğim bir filmdir. Genelde bir film tanıtımı için fazla replik vermem ama bu film için kısıtlama yapmadım çok fazla. Başrollerde melezlikte yüksek lisans yapmış 34 yaşındaki yakışıklı jönümüz Daniel Henney ve şu anda 44 yaşında olduğunu duyduğumda oldukça şaşırdığım Uhm Jung Hwa oynamaktadır. Evet doğru duydunuz bu ikilinin arasında 10 yaş fark var. Ama hatun bildiğin göstermiyor yaşını, pes doğrusu!


Bayan oyuncumuzu hiç sevmeyen kişilerin sayısı epey çok aslında, nitekim nedenini sorduğumda da kesin bir yanıt veremiyorlar. Genelde hareketleri sinir bozucu, çok yapmacık, gıcık gibi cevaplar alıyorum. Ne yazık ki bu da beni üzüyor. Benim sevdiğim bir oyuncudur, oyunculuğun hakkını veren bir oyuncudur. Neyse işte filmde Daniel Henney'in Korece yoksunluğunu güzel kamufle etmişler. Korece biliyor ama iş politikası gereği herkesin rahat olduğu dilde konuşmasını tercih ediyor gibi bir düzenleme yapmışlar. Böyle olunca kız Korece soruyor, Daniel'imiz İngilizce cevaplıyor. Ama sen de filmi izlerken bu durumu hiç yadırgamıyorsun.


Adı: Seducing Mr Perfect
Yönetmen: Kim Sang Woo
Yapımcı: Cha Seoung Jae & Kim Mi Hee
Yazar: Kim Sang Woo & Kim Seon Mi
Türü: Romantik, Komedi
Süre: 107 Dakika
Yıl: 2006


Filmimiz kızımızın aşkını görebilmek için başka bir ülkeye seyahat etmesi, sevgilisini bulamaması ve yapayalnız dolanması sahneleriyle başlar. Bu kısa tatilden Kore'ye dönmüştür. Lakin çalıştığı şirkete apandist ameliyatı olduğu yalanını söyleyerek gittiğini kimse bilmemektedir. Döndüğünde ise arabasıyla başka bir arabaya çarpar. Mağdurumuz da elbette ki esas oğlumuz çıkmaktadır. Esas oğlumuz İngilizce konuşmaktadır ve kızımızdan mağduriyeti için telefon numarası vs. istemektedir. Oğlumuzu bal gibi de anlayan kızımız İngilizce bilmiyormuş numarası yaparak olaydan kurtulmaya çalışır.

Ancaaak kızımız kaderin ona ördüğü ağlardan habersizdir. Onun yokluğunda şirkette değişiklikler olmuştur ve Amerikalı yeni müdür gelmiştir. Siz de tahmin edersiniz ki esas oğlumuz yeni müdürdür. Tüm o rezil olma anlarından sonra bu ikili şirket için büyük işler başarır. Bunun yanında kızımız aldatılan bir kadın olmanın acısıyla da uğraşmaktadır. Oğlumuz ile aşk mevzuunda sürekli kavga etmektedirler. Sonunda gururunu yeniden kazanmak ve intikam almak için Amerikalı patronumuz Robin'i baştan çıkarmaya çalışacaktır. Başarılı olup olmadığı konusunu siz izleyerek öğrenin!


"-Gerçek aşk ha! Gerçek aşk derken neyi kastediyorsun?

+ Bang! Bir mermi ile kalbinden vurulmak gibi... Bu duyguyu biliyor musun?
- Mermi? Bir keresinde vuruldum, hem de gerçek bir mermiyle."


 "-O zaman neden terk edildim?
+Çünkü kuralları bilmiyorsun.
-Kurallar?
+Oyunun kuralları!
- Aşk Starcraft oynamak değildir ki.
+ Evet öyledir!"


"-Onu sevdiğimi itiraf etmemin nesi yanlış? Merak ettiğim için yanına gitmemin ve aramamın nesi yanlış? Onun için her şeyi yapmak istememin nesi yanlış? Ne? Hayatım boyunca işe yaramaz gibi davranılacağım öyle mi? Çok komiksin! İsteseydim benim için yalvaran bir sürü adama sahip olurdum. Yapardım, ama yapmam. Neden biliyor musun?

+Yapabilir misin? O zaman beni yalvart. Başarırsan, dizlerimin üstüne çöküp özür dileyeceğim!"


"Terkedilen bir kadının bir eleştirmene değil, ağlayacak bir omuza ihtiyacı vardır."

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

 
Cadı Kazanı © 2013. All Rights Reserved.
Top