Kimilerine göre Lee Jun Ki dün durduk yere Türk hayranlarına "Merhaba!" deme gereksiniminde bulunmuştu. Halbuki bu tamamen yanlış bir düşünce! :) Nedensiz hiçbir şey olmayacağı gibi bunun da bir nedeni vardı. Şöyle ki: Lee Jun Ki, bir kaç gündür envai çeşit ülkeye selam yollamaktaydı, başka başka ülkelere gitmek istediğinden bahsediyordu. Bir önceki gün kendisine Türk hayranlarını hatırlatan İngilizce bir kaç twit atmıştım ama bir sonuç alamamıştım. Hatta "Biz zaten üvey hayranız hep başka ülkeler. Hep başka ülkeler!" gibi bir serzenişte de bulunmuştum ne yalan söyleyeyim. :/ En son Macaristan'daki hayranlarına oraya gitmek istediğini yazınca ben iyice hırs yaptım.


Ve bu sefer Korece yazmak gibi harika bir fikir geldi aklıma. Kendisine "형제 나라 터키에도 와주세요~...^^ 터키 팬들은 너를 너무 너무 너무 사랑해요... 제발 우리한테 "merhaba!" 말해주세요! T.T" mesajını attım. Türkçesi "Kardeş ülke Türkiye'ye de geliniz... Türk hayranlar seni çok çok çok seviyor... Lütfen bize "merhaba!" deyiniz! T.T" anlamına geliyor. Muhtemelen Korece yazmam ona ilginç gelmiş olacak ki yaklaşık bir dakika sonra kendisi de "Merhaba~!!♥♥" mesajını attı. O an resmen şok olmuştum, ama caps almayı unutmadım çok şükür ki! O anın kanıtı mevcut! ^^

Her ne kadar bazı Arap hayranlar bunu üstlerine alınsa da en azından ben biliyorum...Nihayetinde çabalarım sonuç verdi! (ღ˘⌣˘ღ)

15 yorum Blogger 15 Facebook

  1. Helal sana! Ben de bugün şok oldum yeni haberim oldu çünkü. Süpersin...

    YanıtlaSil
  2. Çok güzelmiş demek bunlarla Korece konuşmak gerekiyor ^^ ay bende bi mutlu oldum bi mutlu oldum Sinem ,tebrik ediyorum seni başarından dolayı ^^

    YanıtlaSil
  3. ayguu bu yazıyı kopyalayıp istediğimiz ünlüye atsakya ençokda Siwon'a :D

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler arkadaşlar... ^^

    YanıtlaSil
  5. Ben de bunu kopyalayıp Joo Won'a mi yazsam ne yapsam. Gerçi çocuk uyuyamayacak kadar yoğun ama denemek lazım. Super bir basari helal olsun. :)

    YanıtlaSil
  6. Vay be! O an neler hissettiğini düşünüyorum da süper yaaa! Çünkü bende bunun gibi bir olay yaşadım ^^ Çok sevindim gerçekten :)Türk hayranları fark etmeyen kalmadı sanırım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel başka ünlüler içinde bu tarz şeyler yazdın mı? mesela lee min ho için yazdınmı yada hyun bin kim jae jong v.s

      Sil
    2. Daha çok müzik gruplarını takip ediyorum ve onlara yazıyorum. Çok fazla yazdığım oyuncu olmadı pek. O söylediklerine yazmadım mesela... Ama ne şanstır ki Lee Jun Ki de, Jung Il Woo da cevap verdiler... Cidden şans meselesi aslında... :)

      Sil
  7. Arap hayranlar neden üstüne alınıyor ki *.* Türkçe yazmış :O Bu arada tebrikler!! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lee Jun Ki nin merhabasına marhaba diye cevap veren Arap hayranlardan Türk hayranların cevapları gözükmüyordu o derece... Teşekkür ederim... ^^

      Sil
  8. Şu Araplar... Bir şeyi de kıskanmayın abicim T.T
    Neyse, Exo'ya da dedirtebilsek. Arap fanlar Exo'ya Arapça 'seni seviyorum' bile dedirtti. Biz de yapalım ^-^

    YanıtlaSil
  9. Woww şuan şok oldum yaa. Ne mutlu sana. Vee iyi ki öyle bir mesaj atmışsın ki görüpte hemen atmış yaa boncuk o yaa. Cidden tebrik ediyorum. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaklaşık 2 yıl oldu bu olay olalı. Ama yankıları hala bile sürüyor. :)
      Teşekkür ederim! ^^

      Sil

 
Cadı Kazanı © 2013. All Rights Reserved.
Top